L’EDITORIAL ONADA PENJA UN BOOKTRÀILER D’ALUMNES DEL NOSTRE INSTITUT AL SEU BLOG

L’editorial Onada penja el booktràiler de Luiggy Scorza i Alba Rius (cliqueu aquí per veure’l) al blog Sala de premsa onadaedicions.com. Una de les lectures de 4t d’ESO des de fa dos anys és El mar de les ombres de Joan Pinyol i com a treball del llibre se’ls va proposar de fer un booktràiler. Teniu el resultat a continuació. Una activitat nova que desperta la creativitat de l’alumnat i també el gust i l’impuls per la lectura.