LA CASA DE BERNARDA ALBA A L’AUDITORI DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

Montse Ruiz

Dimarts 5 de desembre, els alumnes de 2n de batxillerat del nostre institut van fer una sortida organitzada pel departament de llengua i literatura castellana a l’auditori  de Tarragona per tal de gaudir de l’obra La casa de Bernarda Alba.

L’obra va ser representada per diverses actrius que interpretaven diferents personatges i era una adaptació de l’obra original, tot i que no estava completa a causa de la seva extensió. L’actuació va durar uns 60 minuts, després dels quals els alumnes van poder fer preguntes a l’elenc.

Va ser una representació molt entretinguda i ens va agradar força!