EXPOSICIÓ DE NEUS ARASA I MOSTRA LITERÀRIA DELS ALUMNES DE LITERATURA CATALANA A LA NOSTRA BIBLIOTECA

A la biblioteca de l’institut podeu veure en directe els quadres de Neus Arasa acompanyats dels poemes japonesos (tankes) que van elaborar els catorze alumnes de la matèria de Literatura catalana de 2n de batxillerat.

Es tracta d’una mostra d’art on es mariden la literatura i la pintura de manera força complementària. Cal dir que es tracta d’una exposició on sobretot es dóna valor a la creativitat artística en tots els seus vessants. Visiteu-la!!