Bojos per la Ciència

L’alumne Joel Àlvarez Puig de 1r de Batxillerat ha estat seleccionat per participar al programa “Bojos per la Química” una proposta de l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ) i de la Fundació Catalunya La Pedrera.

Bojos per la Química és un curs de Quimica avançada d’un any de durada (13 sessions de gener a desembre 2017) tant en anglès com en català dirigit als estudiants del primer any de batxillerat amb especial interès i talent per la química.

L’objectiu bàsic d’aquest projecte és fomentar la vocació científica d’aquests joves, a part de potenciar el seu entusiasme per la química i la recerca.

Els estudiants que tinguin la oportunitat de participar en el projecte

• Experimentaran el mètode científic en primera persona en un centre de recerca internacional
  • Milloraran el seu coneixement de la teoria i les tècniques científiques en el camp de la química
  • Treballaran amb joves científics professionals que els assessoraran i guiaran durant el procés
  • Tindran una visió clara per a decidir si volen seguir una carrera professional relacionada amb les ciències químiques

Des de l’institut ens alegrem que els nostres alumnes tinguen accés a una formació d’alt nivell i animem als alumnes que actualment cursen 4t d’ESO a participar-hi el curs vinent.