Tria la música

Des de fa unes setmanes en Quique Vallet (professor de música) ha presentat un nou projecte a través del qual es poden votar les músiques que volem per a les melodies de canvi de classe.

La idea d’aquest projecte és que cada mes canviïn les cançons que sonen i aquestes seran votades a través d’internet per tots els alumnes. Anirem avançant per la història moderna de la música començant pel gospel, que són les cançons proposades per aquest proper mes.

Des del blog dels estudiants podeu votar les tres cançons que més us agradin des de la pestanya de l’esquerra. Aquí us deixem un enllaç al blog de la classe de música on podeu escoltar les propostes.

Nosaltres ja hem votat i tu?