PTT-PFI

Què significa la sigla PTT-PFI?
Un PFI és un programa de formació i inserció de grau inicial dins dels Programes de Transició al Treball.
A qui s’adreça?
S’adreça als nois i les noies que finalitzen l’etapa de l’ensenyament secundari obligatori sense haver obtingut el títol de… Llegeix més»

Concurs literari de centre

El departament de llengües de l´Institut Antoni Ballester té el plaer de comunicar que ha otorgat el Premi de Narrativa Breu de 2ª categoria a Júlia Roca, alumna de 2n de batxillerat, per l´obra titulada “Allà fora”.

L´entrega del premi es durà a terme el dia de la Festa de Final de Curs.

La nostra enhorabona!!!

Visita al MNAC i Caixa Fòrum

Des del Departament de Ciències Socials i les matèries d’Economia, Història i Història de l’Art es va organitzar el passat dimecres 18 d’abril una sortida a Barcelona dirigida als alumnes de 2n de Batxillerat, d’Economia de 1r de Batxillerat, CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes… Llegeix més»