REUNIÓ INFORMATIVA A 4T ESO SOBRE CICLES

Ens  plau convocar als pares i mares de l’alumnat de 4t d’ESO a la reunió informativa que tindrà lloc el dimarts 17 de gener a les 18.00 a l’edifici modular ubicat al carrer Montllobé.

En aquesta trobada, l’equip d’orientació el centre i les referents d’ocupació del Consell Comarcal del Segrià parlaran d’assumptes relacionas amb el programa d’orientació fent dedicació especial als Cicles formatius de Grau Mitjà.

Tot i que més endavant es farà una altra sessió dedicada al batxillerat, a aquesta poden assistir tots els pares i mares de l’alumnat de 4t que ho considerin d’interès..