VI Concurs Escolar de Còmics

El Saló Internacional del Còmic i el Departament d’Ensenyament organitzen el VI Concurs escolar del Saló Internacional del Còmic a Barcelona.

El concurs tindrà lloc entre el 30 de març i el 2 d’abril i el tema proposat per aquest curs és l’aviació i el còmic.

Hi haurà quatre categories organitzades de la manera següent:

Categoria A: Alumnes de Cicle Mitjà de Primària.
Categoria B: Alumnes de Cicle Superior de Primària.
Categoria C: Alumnes de 1r i 2n d’ESO.
Categoria D: Alumnes de 3r i 4t d’ESO.

En el cas dels alumnes d’ESO, el còmic haurà d’estar basat en els inicis de l’aviació (poden ser reals o de ficció) i hauran de ser originals, fets a mà en blanc i negre o color, en català, occità o qualsevol altra llengua que apreneu a l’institut, i en DIN A4. Haurà d’ocupar màxim dues pàgines en una sola cara.

Les dates de preinscripció són del 2 de desembre de 2016 al 31 de gener de 2017 a la pàgina Impuls de lectura.

Els treballs s’hauran d’enviar escanejats en format pdf entre l’1 de febrer i l’1 de març de 2017.

Hi haurà els premis següents per cada categoria:

1r premi: Una Nintendo 2DS
2n premi: Un lot de productes de dibuix Sakura
3r premi: Un lot de còmics de les editorials col·laboradores
En les categories C i D s’atorgarà un premi especial que consistirà en un curs a l’Escola JOSO (Centre de còmic, il·lustració i arts visuals).

Per a més informació podeu visitar les pàgines següents:

VI Concurs escolar de cómic
Pàgina de FICOMIC

Animeu-vos a participar i sort!!!