ACOLAMA

Com cada any, l’USEE va fer un obsequi per Nadal a tot el professorat del centre.

Es tractava d’unes espelmes envoltades de whasi tape i col·locades dintre d’unes bossetes de seda que es tancaven amb unes cintes. Enganxada amb les cintes hi havia una felicitació de Nadal.… Llegeix més»

Erasmus CFGS Comerç Internacional

Aquest mes de febrer l’Institut de la Sénia ha rebut la visita d’una professora francesa del Lycée Saint Paul de Lens que ha impartit continguts del CFGS de Comerç Internacional durant 10 hores de classe en anglès i francès. El nostre alumnat ha pogut, doncs,… Llegeix més»

Servei d’assessorament i reconeixement de l’experiència laboral.

El servei d’assessorament en la formació professional a l’Institut de La Sénia
té per objectiu definir i orientar un itinerari formatiu i professional de la persona interessada per aconseguir-ne millorar la qualificació. Compta amb l’atenció personalitzada d’experts de la família professional escollida.… Llegeix més»

Visita alumnes USEE

Dimecres dia 11 de maig van venir a visitar-nos els alumnes de la USEE de l’escola Jaume I. Alumnes de la USEE de l’institut els vam fer de guies durant tot el recorregut.

Els dos alumnes van poder conèixer les diferents instal·lacions i nosaltres vam intentar resoldre tots els seus dubtes, ja que ells ara hauran de transmetre als seus companys del col·legi tot el que van veure i preparar-los per a la visita que faran properament tots plegats.… Llegeix més»

A rajaploma

Hola companys/es!
Heu vist aquest dibuix penjat a les parets dels passadissos del centre? Us heu preguntat què és? Heu sentit curiositat per saber fins on us duien les fletxes que l’acompanyen? Intentarem resoldre l’enigma.
Aquest dibuix és el que encapçala el full informatiu que redactem a… Llegeix més»