PLA IMPULS DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL DUAL,COFINANÇADES AMB EL FONS SOCIAL EUROPEU, FSE.

Aquestes actuacions es porten a terme en el marc de les línies d’actuació previstes en el Programa Operatiu d’Ocupació, Formació i Educació, cofinançat pel Fons Social Europeu.

El Departament d’Educació, a través de la Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial (DGFPIERE), ens ha atorgant unes assignacions econòmiques a favor dels centres educatius destinats per a la realització d’actuacions d’impuls en la Formació Professional Dual, que inclouen – entre altres- els àmbits següents:

• Implantació de cicles formatius en la modalitat de FP Dual en centres.
  • Difusió de la FP Dual
  • Captació d’empreses y creació de places de dual mitjançant l’elaboració de materials de recolzament a la prospecció.

Jornada tècnica d’impuls de la FORMACIÓ PROFESSIONAL DUAL a l’Institut la Sénia  12-12-2019

l’AMPA organitza una Visita al Saló de l’Esenyament

Benvolguts pares i mares,
Per tal de facilitar el desplaçament al SALÓ D’ENSENYAMENT 2020 tant dels alumnes com dels pares i mares, i amb la finalitat que pugueu ampliar el grau d’informació i orientació respecte a l’oferta formativa existent en l’actualitat (graus universitaris, estudis superiors,… Llegeix més»

MAQUETES DE CÈL·LULES

El darrer 13 de novembre, en el marc de l’assignatura de Biologia i Geologia, l’alumnat de 1r d’ESO vam presentar el resultat de l’estudi i l’anàlisi de les cèl·lules, construint-ne unes maquetes.

Imatge 1. Presentació de les maquetes per part de l’alumnat de 1 ESO. Lloc:… Llegeix més»