Els projectes Erasmus a l’Institut de La Sénia

En els darrers vint anys, l’Institut de La Sénia s’ha destacat per la seva internacionalització a través dels projectes europeus Erasmus.

Durant aquest temps l’alumnat ha pogut beneficiar-se’n a través d’intercanvis, viatjes a altres països, acollides d’alumnat europeu i pràctiques a empreses i altres institucions europees.

Per la seva banda el professorat també ha participat en diverses activitats com els cursets de formació realitzats a centres europeus, o les estades d’observació, els anomenats job shadowing, duts a terme tant a altres centres com al nostre.

El següent vídeo té un objectiu de difusió, per tal de mostrar aquesta tasca a l’entorn més proper a l’institut. Aquesta és la versió llarga.

I aquesta la versió curta.

“El proyecto STEAMS está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del Institut La Sénia y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”