Matrícula PIP curs 17-18

Termini: de l’1 al 8 de setembre                    Horari secretaria: de 8 a 14h

Informació i documents que cal aportar (fes clic per descarregar-los)
matrícula
Dades
personals
Procés de pagament
Carta de
compromís
Autorització
de dades
Descarrega’t el document per formular la matrícula a la Secretaria de l’Institut Josep Brugulat
1441422085_push_pin
 1441422085_push_pin 1441422085_push_pin 1441422085_push_pin 1441422085_push_pin

Dates d’inici del curs 2017-2018

Curs
Dia
Horari
1r d’ESO Dijous 14 de setembre * 9:30 a 13:00 h. Presentació curs, horaris i activitats de coneixement del centre.
En acabar NO hi haurà transport escolar**.
2n, 3r i 4t d’ESO Dijous 14 de setembre *   9:30 a 11:30 h. Presentació del curs i horaris.
  El transport els recull a les 11:30 h.
Batxillerat Dijous 14 de setembre *   10:00 h. Lliçó inaugural.
  Presentació del curs i horaris.
CFGM / CFGS / CAS Dijous 14 de setembre *   11:30 h. Lliçó inaugural.
Presentació del curs i horaris.

(*) El dia 15 començaran les classes amb l’horari normal.
(**) El centre considera important fer la rebuda de l’alumnat de 1r a consciència i, per això, demanem als pares aquest esforç per solucionar el transport de tornada.

Calendari de reunions amb mares i pares

1r d’ESO
 Dijous, 7 de setembre 2017 a les 20:30 h.
 1r i 2n Batxillerat i CFGM
 Dijous, 21 de setembre 2017 a les 20:30 h
 2n, 3r i 4t d’ESO
 Dijous, 28 de setembre 2017 a les 20:30 h*
* El dijous, 28 de setembre de 2017 a les 20 h, assemblea de l’AMiPA.
A començament de curs organitzem reunions amb pares i mares per tal de presentar el professorat de cada curs i explicar-vos-en el funcionament. Ja sabeu que per nosaltres és important la vostra assistència i la vostra implicació i que, a més, l’institut valora especialment els processos de revisió perquè ens permeten millorar de forma contínua.
Així doncs, us hi esperem!!!!

Toni Ros (4t ESO) obté el premi popular infantil de fotografia matemàtica de l’ADEMGI

IMG_20161230_191702
L’alumne de 4t d’ESO, Toni Ros López, ha obtingut el premi de votació popular de la categoria infantil en el concurs de fotografia matemàtica organitzat per l’ADEMGI (Associació d’ensenyants de matemàtiques de les comarques gironines).
La seva fotografia es titula “La simetria es troba també en les arts i les ciències!” i va ser realitzada el passat mes de desembre a València.
El mateix Toni ens explica la relació amb les matemàtiques i el seu procés d’elaboració:
“Com podem veure en la imatge es pot veure una fotografia dels edificis de la Ciutat de les arts i de les ciències a València i, la simetria es creada gràcies a l’aigua que hi ha, fent que es reflecteixi les infraestructures. El procés va ser una mica elaborat ja que sabia que volia fer una foto que fos perfecte o quasi en aquest petit però important indret, vaig mirar i vaig provar de fer-li a la cúpula. Em va sortir un ull però no m’acabava de fer el pes. Va ser llavors quan vaig veure l’edifici del museu de les ciències reflectit amb l’aigua i vaig saber que aquella havia de ser la foto.
Vaig mirar de diferents perspectives perquè quedés el màxim simètric possible i que sortís com més infraestructures millor. I va ser quan vaig trobar el lloc ideal i després d’aguantar el mòbil a la perfecció perquè no es pogués moure, vaig captar aquesta bonica foto. Per mi és molt important ja que representa una perfecta o quasi simetria i amb això també pots dir, que és veritat, que les arts i les ciències estan lligades amb la simetria, o sigui que tot pot estar lligat, segons el meu criteri.
Si voleu veure la resta de fotografies guardonades en aquesta categoria, clica aquí.