Millorem el nostre pati

Aquest dissabte amb matí un bon grup de pares, mares, nens, nenes i mestres ens hem trobat a l’escola per realitzar diverses actuacions de millora al pati de l’escola.

La jornada ha estat tot un èxit de participació i s’han pogut fer totes les tasques que s’havien planificat.

Per agafar forces hem comptat amb un esmorzar intercultural organitzat conjuntament per l’AMPA i un grup de mares nouvingudes.

Hem pintat uns escacs gegants, hem construït un hort vertical amb palets, s’ha arreglat la cuineta, s’han repintat els jocs de terra (xarranca, twister, terra-mar-aire), s’ha replantat a les jardineres de la terrassa i les jardineres de l’hotel d’insectes,…

Agraïm molt la participació de totes les famílies que heu pogut venir a col·laborar! Aquí teniu les fotos.