Sortida final de curs de CS a Barcelona

El passat divendres 15 de juny els alumnes de Cicle Superior de l’escola Príncep de Viana vam anar en autobús a Barcelona.

Primer vam visitar el museu Picasso on vam veure 4 obres representatives de l’artista. Després vam fer un taller on vam poder imitar els seus quadres.

A continuació vam fer un petit recorregut per barri  gòtic de Barcelona i vam poder veure alguns edificis emblemàtics com ara: la Catedral del Mar (molt popular pel llibre i la sèrie de televisió), l’ajuntament, el Palau de la Generalitat i la Plaça del Rei.

Un cop feta la visita vam anar al parc de la Ciutadella a dinar. Vam gaudir del dinar i després va arribar la sorpresa més esperada: els nostres professors ens van convidar a un gelat! Estava boníssim!

Després vam esperar a l’autocar per visitar el Camp Nou. Només de veure’l ja ens vam emocionar i vam començar a cridar: Barça! Barça! Un cop dintre vam veure el museu, vam entrar a la sala de prensa, al vestidor i fins i tot vam sortir al camp i vam seure en la banqueta dels suplents.

Va ser un dia rodó!

1. david

Aquesta es la millor sortida que he fet desde que estaba en aquest collegi.Em va agradar molt .Us trobare nolt a faltar sobretot tu JOAN CARLES.Visca Barça i Visca Princep De Viana.

2. Hadja

No Iman la millor escursió de totes dels vuit anys que portem a l’escola.

Ha sigut una passada ,fins i tot quan el profe feia fotos als que estavem dormint.