Publicació de l’oferta inicial de places a 05-03-24
Dates de preinscripció  d’educació infantil i educació primària: del 6 al 20 de març de 2024

Per a més informació us podeu adreçar a la pàgina web del Departament o bé a la del Consorci d’Educació de Barcelona

FESTA DE LA DIVERSITAT 2023 – EUROPA

Vols veure com és un dia al Pere Vila?

No et perdis aquests dos vídeos:

La Comissió de Festes de l’escola ha preparat un excel·lent vídeo per commemorar el 90è aniversari de l’Escola Pere Vila.

Clica la imatge per accedir al VÍDEO

P3 a la Fundació Miró

Els nens i nenes de P3 hem tancat el Centre d’interès de Joan Miró anant a la seva Fundació. Ens han explicat coses noves i hem pogut veure quadres que havíem representat a l’escola. Ha estat una sortida molt interessant! 🎨🖌️

Cliqueu AQUÍ

Els Cavalls de P3 anem a la Ludoteca

Doneu una segona vida a les vostres joguines! | Casals de Barri

Els nens i nenes de la classe dels Cavalls vam anar a la Ludoteca del Fort Pienc i ens ho vam passar genial jugant amb la gran quantitat de joguines que hi ha! Vam estar dues hores fent Joc Simbòlic segons els nostres interessos, el joc per excel·lència a l’etapa d’Infantil

Clica AQUÍ!

P3B al Poni Club

Els infants de P3B hem anat al Poni Club Catalunya per poder observar in situ tot el que hem après dels Cavalls a l’aula aquests mesos. Hem pogut muntar i passejar ponis, raspallar-los, donar-los de menjar, i hem passejat pels estables i gaudit d’un… Llegeix més»

English is Fun P4

Hello families! Here you can take a look at the pictures of our English lessons. We have been learning through games, songs and stories. We have worked on different topics such as daily routines, colours, animals, Halloween, body parts and winter, and we have enjoyed it a lot!

P3 al Museu Blau

Els nens i nenes de P3 hem anat al Museu Blau. Ha estat la nostra primera sortida i ha estat una súper experiència! Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt amb els elements de la natura amb els que hem experimentat. Aquí teniu un resum del que hem fet:

Psicomotricitat a P3

Aucouturier y psicomotricidad vivenciada | Montessori Village

A les aules de P3 ens ho passem molt bé a les sessions de Psicomotricitat seguint el mètode Aucouturier. Aquesta pràctica té com a objectiu promoure l’expressió de totes les possibilitats motrius, emocionals, cognitives i relacionals de l’infant.

Durant les sessions els infants són els protagonistes del seu aprenentatge a partir del seu desig i dels seus interessos i els mestres els acompanyem en aquest procés lliure de creació, experimentació i creixement.

Aquí teniu un tastet del que els vostres fills i filles fan: