SA MAJESTAT CARNESTOLTES ARRIBA A L’ESCOLA AQUEST 2018, DE NOU!!

Durant la setmana del 5 al 9 de febrer de 2018, a la nostra escola, celebrem la festa del Carnaval.

Dilluns 5 de febrer, en un petit acte, arribarà Sa Majestat Carnestoltes, enguany la Reina dels Poca-soltes, amb un pregó realitzat per l’alumnat de 5è i amb les consignes que s’hauran de complir durant la setmana:

• Dimarts 6 de febrer: “ADORMITS ENS QUEDAREM I EL PIJAMA NO ENS TREUREM”.
  • Dimecres 7 de febrer: “AMOROSOS ESTAREM I AMB PETONS A LA CARA VINDREM”.
  • Dijous 8 de febrer: “LA PART SALVATGE AIXECAREM I UN ANIMAL SEREM”.
  • Divendres 9 de febrer: “DIVERTITS ESTAREM I A LA RUA AMB UNA DISFRESSA SORTIREM”.

(Les consignes són TOP SECRET. Li anirem dient als nens i nenes cada dia. Us demanem que les mantingueu en secret).

Durem a terme una festa plena de gresca i ballaruga.

L’acte tindrà lloc pels carrers al voltant del centre en els quals farem una rua. Us demanem que porteu tota mena d’instruments per fer soroll (xiulets, trompetes, panderetes, matasogres…).

Acabarem al pati de l’escola on l’alumnat de 6è jutjarà, davant de tothom, si la Reïna Carnestoltes s’ha portat bé o no.

Finalment, conclourem l’acte amb una festa amb música per ballar i passar-ho d’allò més bé!

Tots els actes són oberts a les famílies que vulgueu assistir-hi. El 9 de febrer us esperem a la porta d’Avinguda Remolar a les 15:00h de la tarda.

US HI ESPEREM A TOT@S!!!