PRESENTEM LA NOSTRA TRANSFORMACIÓ PEDAGÒGICA A L’EUROPEAN INTERVISITATION

Els propers 23, 24 i 25 de març de 2017 s’organitza a Barcelona l’European Intervisitation Programme sobre “La Gestió de les Innovacions en Educació”, que inclou visites escolars, i conferències i debats.

Dijous i divendres estan previstes visites a les escoles, i dissabte debats i conferències).
El divendres 24 de març a la tarda, la nostra escola formarà part d’una taula rodona sota la temàtica de l’experiència del canvi en els centres educatius. En aquest espai explicarem el nostre projecte educatiu innovador i compartirem amb l’auditori com hem dut a terme la transformació pedagògica a la nostra escola.

Una oportunitat extraordinària per compartir experiències i continuar formant-nos en la pedagogia del segle XXI!!

Gràcies al Fòrum Europeu d’Administradors de l’Educació a Catalunya per convidar-nos a compartir el nostre projecte amb professionals de la pedagogia d’Europa!!

programa-taula-rodona