PRESENTEM EL NOSTRE PROJECTE A GANDESA

Després del lliurament dels 39ns Premis Baldiri Reixac, que han suposat un reconeixement i estímul a iniciatives educatives que contribueixen a la construcció d’una escola catalana de qualitat, la Fundació Carulla ha convocat la 6a Jornada PremisBaldiri Reixac 2017 amb el suport del Departament d’Ensenyament de Terres de l’Ebre, l’Ajuntament de Gandesa i la Societat Catalana de Pedagogia.

La finalitat de la Jornada Premis Baldiri Reixac, que se celebra anualment, ha estat valorar i compartir alguns dels projectes premiats en aquesta edició.

Concretament, els objectius de la Jornada ha estat els següents:

• Enfortir els lligams entre l’extensa xarxa que avui formen les escoles i els ensenyants que han participat en els Premis Baldiri Reixac al llarg d’aquests anys.
  • Donar visibilitat al treball dut a terme pels diferents centres educatius, ensenyants i alumnes de totes les etapes educatives.
  • Difondre el coneixement generat i acumulat a través dels diferents projectes presentats.
  • Conèixer i compartir experiències i bones pràctiques educatives.
  • Promoure la innovació educativa.
  • Consolidar una escola compromesa amb el país, la seva llengua i la seva cultura.

Tenint en compte que el projecte global de la nostra escola ha estat premiat en aquesta edició, ens van demanar la nostra participació i col·laboració mitjançant una presentació a la 6a Jornada Baldiri, que ha tingut lloc el dissabte 21 d’octubre a l’institut Terra Alta de Gandesa.

Una experiència meravellosa per a la nostra escola! Gràcies a la Fundació Carulla per convidar-nos!