HEM GUANYAT EL PRIMER PREMI “GRANDES PROFES, GRANDES INICIATIVAS” EN LA MILLORA DE LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR

Dimecres 9 de maig és un altre dia d’alegria per a la nostra comunitat perquè ens han comunicat que l’Escola Pepa Colomer ha estat guardonada amb el Primer Premi “Grandes Profes, Grandes Iniciativas” de la Fundación Atremedia amb el projecte “Somos un@s valient@s: nos respetamos, nos defendemos y nos ayudamos” en la categoria “Grandes iniciativas de mejora de la convivencia escolar”.

El nostre projecte, que ha estat guanyador, reflecteix el treball de millora de la convivència en el nostre centre a través de tres propostes pedagògiques, algunes d’elles amb la participació d’entitats municipals (policia local) i la comunitat educativa:

– La creació del nostre lema de convivència.

– El treball de preparació del DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau).

– El projecte de convivència amb la policia local del Prat de Llobregat.

Com a guanyadors rebrem un reconeixement en un acte de lliurament organitzat per Fundació Atresmedia, Samsung i la Universitat Internacional de València que se celebrarà a Madrid, el 12 de juny de 2018.

A més, la Fundació ATRESMEDIA produirà una peça audiovisual del projecte en la qual gravaran els protagonistes (professors, alumnes, policia del Prat, famílies …) que desenvolupem el projecte en el nostre centre educatiu. En aquesta peça audiovisual es mostraran les característiques del projecte. El vídeo es difondrà, posteriorment a l’acte de lliurament de premis, en els canals de televisió del Grup ATRESMEDIA i al web i xarxes socials de la Fundació.

Moltes felicitats a tots i totes per la feina que desenvolupem i que, amb aquets premi, ens han reconegut!

Com veieu el nostre premi ja està volant per les xarxes informatives. Adjuntem l’enllaç: https://www.efeempresas.com/noticia/cinco-galardonados-edicion-premios-grandes-profes-grandes-iniciativas/