ENS VISITEN ALUMNES DE LA FUB

El dissabte 10 de març, de 10 a 12 hores, visitaran l’escola un grup d’alumnes de la FUB (Fundació Universitària del Bages) amb la seva professora (Montserrat Pedreira) que estudien educació infantil i volen conèixer de primera mà el nostre projecte educatiu.

Aquesta visita es realitza en el marc del curs “Escoles singulars” que consta de 4 xerrades i 3 visites a escoles, entre les quals es troba l’Escola Pepa Colomer per la seva idiosincràsia.

Els hi agraïm molt que hagin pensat en nosaltres i que ens regalin un val de 100 Euros en l’Abacus pels nostres alumnes.

Moltes gràcies per venir i poder aprendre de i amb vosaltres!!