DEBAT “ARA ÉS DEMÀ” A LA NOSTRA COMUNITAT D’APRENENTATGE

La consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz, ha encarregat al Consell Escolar de Catalunya (CEC) que articuli un debat sobre el futur de l’educació al nostre país. L’han denominat el projecte “Ara és demà” inspirat en els versos del poeta Miquel Martí Pol, que ajuden a entendre el sentit profund d’aquesta reflexió sobre els reptes a afrontar en l’esdevenidor.

Des d’aquest fòrum es convida, de forma voluntària, a expressar les nostres opinions individualment o en nom de col·lectius, organitzacions o institucions a la plataforma Participa gencat, tant sobre les ponències com sobre aquelles qüestions que, a partir de l’experiència professional, vulguem aportar al debat, amb el benentès que es tracta d’anar més enllà dels aspectes que afecten la quotidianitat per posar els llums llargs i tenir perspectiva de l’educació del futur, sense els condicionaments del marc pressupostari i normatiu actual.

Dimecres 15 de març a les 15 hores a la sala de la comunitat, hem dut a terme una trobada amb 10 famílies per debatre sobre com ens agradaria que fos el sistema educatiu català.
El professorat i l’alumnat també estan participant en aquest debat des del claustre i des de les seves assemblees d’aula.

Creiem que és una oportunitat de poder fer arribar les nostres demandes ja que està oberta la possibilitat.
Ha estat una sessió molt interessant i molt instructiva! Gràcies a totes les persones que han participat perquè tots junts tenim més força!!