APRENEM A APRENDRE AMB PROFESSORS D’ARUBA

Els dimecres 15, 22 i 29 de març i el 5 d’abril tenim la gran sort de gaudir de 3 alumnes de pràctiques d’Educació Física de l’illa d’Aruba (un país autònom insular del Regne dels Països Baixos situat al nord de Veneçuela). Aquests alumnes estan a Catalunya realitzant un curs de quatre setmanes per conèixer la nostra realitat educativa a Catalunya.

El primer dia han participat del debat “Ara és demà” que hem dut a terme en la nostra comunitat i també han participat de l’activitat de SardaPrat, on han conegut diferents balls tradionals catalans.

El proper dimecres ens explicaran on està situada  l’illa d’Aruba, quins idiomes parlen, quines són les seves tradicions, com és la cuina, i ens ensenyaran el seu ball tradicional. Un projecte que ens permetrà treballar geografia, llengua, matemàtiques, música…

Quina sort poder aprendre a aprendre amb ells! Gràcies Rodymar, Gino i Jeanluck per triar la nostra escola per fer les pràctiques!