La nostra escola

La nostra escola treballa per aconseguir una educació cohesionada i cooperativa al servei de l’aprenentatge de tot l’alumnat, a fi que tots siguin atesos segons les seves necessitats i les seves aptituds, amb oportunitats per a tots. Un model d’escola que té com a finalitat promoure els valors de convivència basats en el respecte i la confiança. És en aquest marc que tota la comunitat educativa vetlla perquè tothom se senti reconegut i part essencial de la nostra escola i, per tant, de la nostra societat.