Cantània 2017 “LA NIT DELS MALSONS”

Com cada curs, els alumnes de 5è de l’escola han participat al projecte Cantània 2017: La nit dels malsons. És un projecte musical produït pel Servei Educatiu de l’Auditori de Barcelona, subvencionat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Al Vallès Oriental està organitzat per la Fundació Privada Cultural de Granollers AC amb el Teatre Auditori de Granollers. La nostra escola aquest és el 9è curs que hi participa.

El Lluc, un nen de nou anys que és molt poruc, ha d’anar de colònies. Ell no hi vol anar de cap de les maneres. A la nit, quan està a punt d’adormir-se, la Guardiana de la por es cola per la seva finestra per fer-li entendre que tenir por no és dolent. Cantània és l’activitat participativa organitzada per l’Associació Cultural i el Teatre Auditori, en què les escoles treballen una obra durant l’any escolar. El gran final és la interpretació dels alumnes al Teatre Auditori.