Portes Obertes

Si algú no pot assistir i vol rebre informació pot trucar per informar-se i veure l’escola al telèfon: 935602135

El Reciclatge a l’escola

Aquest trimestre a totes les aules hem fet Tallers d’educació ambiental organitzats pel Consorci de residus del Vallès Oriental.

Cada cicle ha fet activitats diferents per entendre la importància del reciclatge i de tenir cura del medi ambient.

Fes clic a la imatge i veuràs el vídeo sencer!!!

CLOENDA FASHION WEEK 2018 JOAN MARAGALL

Després d’una intensa i divertida setmana dedicada a la moda i a fer activitats relacionades amb aquest tema, els alumnes del Joan Maragall, com a cloenda, desfilen amb les seves creacions com a professionals de la passarel·la. No t’ho perdis!!!

Fes clic a la imatge i veuràs el video sencer!!!

SETMANA CULTURAL : LA MODA

Aquesta setmana a totes les aules es fan activitats relacionades amb la moda.

Recordeu que divendres a la tarda els alumnes han de venir disfressats!!!!

Subscriu-te

Benvolgudes famílies, us recordem que a la pàgina principal d’aquesta web us podeu inscriure per rebre notificacions cada vegada que es publiqui una nova informació. Heu de posar el vostre nom i entre parèntesis el dels vostres fills/es.
Com a novetat aquest curs us podreu inscriure… Llegeix més»

Castanyada 2017

Benvolgudes famílies,

Un any més celebrarem la castanyada

Dimarts 31 a la tarda  la Castanyera, amb l’ajuda de pares i mares, repartirà castanyes a tots als alumnes de l’escola.

Bona castanyada a tothom!!!

Reunions de pares i mares

Benvolgudes famílies us animem a assistir a les reunions d’aula  per tal de conèixer el funcionament, la dinàmica de treball i les activitats que realitzaran al llarg del curs els vostres fills i filles..
És molt important l’assistència ja que també podreu resoldre tots els dubtes… Llegeix més»

Benvinguda

Tota la comunitat educativa de l’escola Joan Maragall us dona la benvinguda al nou curs escolar 2017-18.
Comencem un nou curs amb il·lusió i  moltes ganes d’acompanyar als vostres fills i filles en la seva formació i els seus aprenentatges.
Ja sabeu que els nens i nenes… Llegeix més»

Despedida alumnes 6è

Demà dimarts a les 9:15h els alumnes de sisè celebraran la seva despedida amb els mestres i amb les famílies.

Dimecres ho faran amb tota l’escola.

Són molts anys junts, al llarg de tota l’escolaritat us hem vist crèixer, hem compartit amb vosaltres moltes experiències i us recordarem sempre.

Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa que començareu al setembre!!!

Colònies de sisè

Ja som a la casa! Fa un dia fantàstic. El viatge ha anat molt bé. Hem arribat, ens hem instal·lat i comencem l’aventura.

Si voleu veure més fotos de les colònies haureu de visitar el blog de sisè:

Blog de sisè

TALLERS DIVERJOC

Diverjoc, juntament amb l’AMPA , tornem a organitzar tallers GRATUÏTS pels nens i nenes de l’escola.

A continuació teniu la informació dels tallers que farem, així com la manera que cal fer la inscripció en cas que estigueu interessats.

Recordeu que les places són limitades i farem els llistats per estricte ordre d’inscripció.

Cliqueu el següent enllaç

TALLERS GRATUÏTS