Nerea i Tania premiades a un concurs de dibuix

El curs passat el Consorci Besòs Tordera  va proposar als alumnes de Cicle Superior participar en un concurs de dibuix amb la temàtica de la mascota del riu que era un Bernat Pescaire. Alguns  alumnes van participar i dues noies  de la nostra escola han resultat premiades. El dimecres 27 de setembre, vam anar a un acte de lliurament de premis a la Seu del Consorci a Granollers.

Gràcies a la bona feina d’aquestes noies l’escola també ha estat premiada.

Felicitats noies!

Reunions de pares i mares

Benvolgudes famílies us animem a assistir a les reunions d’aula  per tal de conèixer el funcionament, la dinàmica de treball i les activitats que realitzaran al llarg del curs els vostres fills i filles..
És molt important l’assistència ja que també podreu resoldre tots els dubtes… Llegeix més»

Benvinguda

Tota la comunitat educativa de l’escola Joan Maragall us dona la benvinguda al nou curs escolar 2017-18.
Comencem un nou curs amb il·lusió i  moltes ganes d’acompanyar als vostres fills i filles en la seva formació i els seus aprenentatges.
Ja sabeu que els nens i nenes… Llegeix més»

Despedida alumnes 6è

Demà dimarts a les 9:15h els alumnes de sisè celebraran la seva despedida amb els mestres i amb les famílies.

Dimecres ho faran amb tota l’escola.

Són molts anys junts, al llarg de tota l’escolaritat us hem vist crèixer, hem compartit amb vosaltres moltes experiències i us recordarem sempre.

Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa que començareu al setembre!!!

Colònies de sisè

Ja som a la casa! Fa un dia fantàstic. El viatge ha anat molt bé. Hem arribat, ens hem instal·lat i comencem l’aventura.

Si voleu veure més fotos de les colònies haureu de visitar el blog de sisè:

Blog de sisè

TALLERS DIVERJOC

Diverjoc, juntament amb l’AMPA , tornem a organitzar tallers GRATUÏTS pels nens i nenes de l’escola.

A continuació teniu la informació dels tallers que farem, així com la manera que cal fer la inscripció en cas que estigueu interessats.

Recordeu que les places són limitades i farem els llistats per estricte ordre d’inscripció.

Cliqueu el següent enllaç

TALLERS GRATUÏTS

PREINSCRIPCIÓ CURS 2017-2018

PREINSCRPCIÓ: Del 23 de març al 4 d’abril

HORARI DE PREINSCRIPCIÓ

DIJOUS

DIVENDRES

MATÍ De 10;15h a 12:30h De 10;15h a 12:30h
TARDA De 15:00h a 16:30h De 15:00h a 16:30h

DILLUNS

DIMARTS

DIMECRES

DIJOUS

DIVENDRES

MATI De 9:00h a 11:00h De 10;15h a 12:30h De 10;15h a 12:30h
TARDA De 15:00h a 16:30h De 15:00h a 16:30h De 15:00h a 16:30h De 15:00h a 16:30h
  DILLUNS

DIMARTS

MATÍ

TARDA De 15:00h a 16:30h De 15:00h a 16:30h

Documents que cal portar:

• Original i fotocòpia DNI pare i mare
  • Original i fotocòpia DNI nen/a
  • Original i fotocòpia Llibre de família
  • Original i fotocòpia Tarja d’identificació sanitària
  • Original i fotocòpia Carnet de vacunacions
  • 4 fotografies de carnet per infantil i 1 per primària
  • Certificat de convivència
  • Carnet de família nombrosa (si es el cas)
  • Acreditació de minusvàlid , nen/a, pare/mare o germans (si es el cas)
  • Original i fotocòpia llibreta d’estalvis

Criteris de prioritat per a l’ordenació de les sol·licituds

1. Criteris generals
    • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
      • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
    • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.
  2. Criteris complementaris
    • Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l’alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s’hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l’alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.
Calendari de preinscripció 2017-2018
Presentació de sol·licituds 23 de març al 4 d’abril
La tramesa de sol·licituds per Internet es pot fer fins a les 24 h. Del dia 3 d’abril
Llistes amb el barem provisional 24 d’abril
Reclamacions 25 al 27 d’abril
Resolució reclamacions 28 d’abril
Llistes amb el barem definitiu un cop resoltes les reclamacions 3 de maig
Sorteig per al desempat 4 de maig
Publicar oferta definitiva 30 de maig
Publicació de les llistes d’admesos 2 de juny
Període de matriculació 12 al 16 de juny

FESTA LOCAL DE LA LLAGOSTA

Us recordem que quan es va imprimir l’agenda no sabíem encara el dia de la segona festa local del municipi.

El proper 20 de Març del 2017 és festiu a La Llagosta i l’escola estarà tancada.