Portes obertes extraescolars DIVERJOC

Benvolgudes famílies,

La setmana vinent portarem a terme la Jornada de Portes Obertes de les activitats extraescolars.

L’objectiu d’aquestes jornades és el d’apropar a les famílies el treball que fem dia a dia a les activitats extraescolars i poder compartir amb els més petits aquella activitat que tant els agrada.

És per això que us demanem que vingueu amb moltes ganes de passar-ho bé i poder compartir tots junts una jornada que de ben segur recordarem.

L’horari de TOTES les portes obertes serà de 17h a 17.30h a excepció de les activitats de Judo i Futbol (16.45h a 17.30h).

Per a qualsevol dubte o qüestió, adreçeu-vos al coordinador de l’escola a: gerard@diverjoc.net.

Us hi esperem!”

HORARIS PORTES OBERTES

Resultats votacions consell escolar pares i mares

Els resultats de les eleccions ha estat el següent:

ELENA FERNÁNDEZ DÍAZ             48 vots

VERÒNICA CARRERA CARRERA 46 vots

CLARA MARIA JIMÉNEZ PUEYO   45 vots

MIRIAM ELIPE SÁNCHEZ               31 vots

LUZ M. ARROYO ALFONSO           29 vots

DAVID URDIALES VILLALBA          21 vots

Per tant formaran part del consell escolar:

ELENA FERNÁNDEZ DÍAZ

VERÒNICA CARRERA CARRERA

CLARA MARIA JIMÉNEZ PUEYO

Moltes gràcies a tots per la vostra participació.

ELECCIONS AL CONSELL (PARES/MARES)

Tenim sis candidatures per formar part del consell escolar com a representants de les famílies de l’escola.

CLARA MARIA JIMÉNEZ PUEYO              LUZ M. ARROYO ALFONSO

MIRIAM ELIPE SÁNCHEZ                         VERÒNICA CARRERA CARRERA

ELENA FERNÁNDEZ DÍAZ                        DAVID URDIALES VILLALBA

Us recordem que el proper dimarts dia 29 de novembre de 2016 es celebraran les eleccions . Per aquest motiu, us animem a que participeu donant suport a les candidatures presentades.

Poden votar el pare i la mare o tutor/a  respectiu.

Recordeu portar el document acreditatiu (DNI, Passaport, NIE..)

L’horari serà:

-Matí: de 9 a 10:15h.

-Tarda: de 15:00 a 17:00h.

-Lloc: biblioteca

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
La Conselleria d’Ensenyament, ha convocat eleccions als Consells Escolars dels centres docents d’Infantil i Primària.
El nostre centre renova 3 membres representats del sector pares i mares i 3 membres del sector mestres, del Consell Escolar actual.
Cal que hi participeu amb entusiasme, tant presentant-vos… Llegeix més»

Castanyada 2016

6b256463c635e9c613e8a9b1d041223b
Benvolgudes famílies,

Un any més farem a l’escola l’exposició dels fruits de la tardor decorats d’una manera original. Els heu de portar el dimecres 26 d’octubre . Al llarg d’aquests dos dies podreu entrar a l’escola a visitar l’exposició. Divendres els podeu recollir i els que quedin a l’escola els llençarem, ja que durant el cap de setmana es fan malbé.

Animeu-vos!!!!

Divendres a la tarda la Castanyera, amb l’ajuda de pares i mares, repartirà castanyes a tots als alumnes de l’escola.

També us volem recordar que el proper dilluns 31 d’octubre, l’escola estarà tancada per festa de lliure disposició.

Gràcies per la vostra col.laboració

Reunions de pares i mares

Benvolgudes famílies us animem a assistir a les reunions d’aula  per tal de conèixer el funcionament, la dinàmica de treball i les activitats que realitzaran al llarg del curs els vostres fills i filles..
És molt important l’assistència ja que també podreu resoldre tots els dubtes… Llegeix més»

Benvinguda

Tota la comunitat educativa de l’escola Joan Maragall us dona la benvinguda al nou curs escolar 2016-17.

Comencem un nou curs amb il·lusió i  moltes ganes d’acompanyar als vostres fills i filles en la seva formació i els seus aprenentatges.

Ja sabeu que els nens i nenes aprenen a l’escola però també a casa.  Cal que tots, famílies i mestres, treballem junts per la seva educació i formació, perquè siguin persones responsables i educades.

A les famílies noves a l’escola, animar-vos a  col·laborar amb l’ AMPA i en les diverses activitats de l’escola.

Benvinguts