Reunions de pares i mares

Benvolgudes famílies us animem a assistir a les reunions d’aula  per tal de conèixer el funcionament, la dinàmica de treball i les activitats que realitzaran al llarg del curs els vostres fills i filles..
És molt important l’assistència ja que també podreu resoldre tots els dubtes… Llegeix més»

Benvinguda

Tota la comunitat educativa de l’escola Joan Maragall us dona la benvinguda al nou curs escolar 2016-17.

Comencem un nou curs amb il·lusió i  moltes ganes d’acompanyar als vostres fills i filles en la seva formació i els seus aprenentatges.

Ja sabeu que els nens i nenes aprenen a l’escola però també a casa.  Cal que tots, famílies i mestres, treballem junts per la seva educació i formació, perquè siguin persones responsables i educades.

A les famílies noves a l’escola, animar-vos a  col·laborar amb l’ AMPA i en les diverses activitats de l’escola.

Benvinguts