EGGDROP CHALLENGE!

Aprofitant que estem estudiant els materials i els invents, els de 2n vam construir un artefacte que permetés que el nostre ou no es trenqués quan el deixéssim caure des de l’estructura del pati tancat. Primer a Medi vam fer grups i vam dissenyar el… Llegeix més»

Els de 2n desmuntem màquines

Desmuntem aparells
Dins del projecte dels invents, els nens i nenes de 2n estem fent moltes activitats engrescadores. Avui ha tocat desmuntar aparells vells que hem portat de casa. Què interessant que és veure el que hi ha dins de les màquines que tenim a casa!!
Llegeix més»

Fem pa!

El passat 14 i 16 de febrer els alumnes de 3r vam elaborar diferents receptes amb la farina extreta del blat que vam sembrar a Can Monmany durant l´octubre i d´altres farines com de sègol, d’arròs i blat de moro. Vam aprendre molt i vam gaudir fent un tast del… Llegeix més»

Projecte TEI

A l’escola seguim desenvolupant el projecte TEI (Tutoria Entre Iguals). Els alumnes de tercer i cinquè compartim moltes estones de pati i estem fent moltes activitats des de les tutories. Com la del “monstre de colors”, per a treballar les emocions i l’empatia.

La setmana passada… Llegeix més»