ÚLTIM DIA D’ESCOLA

El 22 de juny vam fer una gran festa per celebrar que el curs 2017/2018 ha estat un gran any. Enrere han quedat els dies plens de jocs i somriures (i alguna petita discussió), de continuar creixent, descobrint i aprenent. De nervis, esforç, alegries i alguna que altra tristesa.

Com es tradició, tota l’escola vam anar al primera hora a La Sitja per veure com els alumnes de P5 ja s’han fet grans i fan el pas a la primària (canvi de pati inclòs). I, com no, per dir adéu als alumnes de 6è que fan un salt bastant més gros, canviant l’escola per l’institut: nous horaris, matèries, edificis i companys. Que tingueu molta sort.

Tot seguit, vam fer una festa de l’aigua tots junts per combatre la calor i abans d’entrar a les classes per desitjar-nos un bon estiu vam menjar un gelat. Molt bon estiu a tothom!

FOTOS DE LES ACTIVITATS