P4 RELACIÓ FAMÍLIA – ESCOLA

Hola famílies!

Com ja sabeu, al llarg del curs hem realitzat algunes activitats en les que vosaltres també heu participat i que als vostres fills i filles els hi han agradat moltíssim.

Pel que fa a la Bossa del conte, hem de dir que tots els alumnes han explicat els contes que han portat de casa amb moltes ganes i molta il·lusió i ho han fet molt i molt bé! Son uns grans conta contes!!!

També, a aquestes alçades, en Manetes, la nostra mascota de la classe, ja ha anat a totes i cadascuna de les vostres cases. I els vostres fills i filles també ens han explicat a la resta de companys/es i a la mestra tot el que heu fet amb ell. Totes aquestes explicacions també han estat una gran aventura i ens ha agradat molt veure les fotografies.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració!!

Us volem ensenyar alguns d’aquests petits grans moments!