CIRCULAR 21: PRESENTACIÓ “UN FORNELLS DE CONTE”

S’apropa la diada de Sant Jordi que, com ja sabeu, és una festa oberta a les famílies. Us convidem el proper dilluns 23 d’abril a les 15h. a la pista de primària a la presentació del llibre “Un Fornells de conte, elaborat per tots els i les alumnes de l’escola al llarg del primer i segon trimestres del curs.

Aquest llibre és un recull de 16 contes. Cada classe ha elaborat el text i les il·lustracions d’una de les històries. Totes tenen com a denominador comú que succeeixen a Fornells de la Selva.

Ens ha agradat tant el resultat final del recull, que hem decidit editar-lo i publicar-lo. Això ha estat possible gràcies a les aportacions econòmiques equitatives que s’han fet per part de tota la comunitat educativa, és a dir, des l’AMPA, l’Ajuntament i l’escola.

És un llibre de 150 pàgines amb tapa dura i format quadrat. A la portada de cada conte hi figuren el nom dels alumnes autors/es. Cada família podrà comprar un exemplar el dia de Sant Jordi, i els dies posteriors, al preu de cost de 12€. Us animem a adquirir-ne un!

Equip directiu