Ja tenim nou web!

portada_inici_web_taronja
Us presentem el nou web de l’Escola de Bosc de Montjuïc, un espai que neix per enfortir les relacions entre les famílies i el centre i com a mitjà de divulgació de l’escola.

Durant aquest estiu, un grup de treball format per mestres i mares de l’escola, han estat treballant de valent per posar a punt aquest nou web. Veureu que s’ha renovat la imatge i s’ha ampliat l’oferta de continguts. Hi trobareu per exemple, un blog de notícies de cada aula o un espai de secretaria amb tota la informació sobre els tràmits i gestions del centre.

Però el que més ha canviat és el que hi ha a darrera. El nou web fa servir un gestor molt més senzill i més dinàmic que l’anterior, ofert pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i anomenat Nodes.  Està construït sobre WordPress, un dels sistemes de publicació de continguts més utilitzat del món que destaca per la seva facilitat d’ús. El servei està allotjat a Àgora, un espai del Departament d’Ensenyament que garanteix programari actualitzat, còpies de seguretat diàries i suport personalitzat, facilitant el manteniment del web i la seguretat del mateix.

Desitgem que us agradi i esperem els vostres suggeriments i propostes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *