Consell d’infants

El Consell d’infants delegats és un òrgan creat el curs 2017-2018.

• Les funcions del Consell d’infants són: Compartir informació entre l’alumnat, l’equip directiu i la resta de mestres de l’escola.
  • Fer propostes de millora sobre activitats i aspectes de funcionament i organització del centre.
  • Avaluar les propostes de cada grup classe, determinant si són viables i funcionals per l’escola i arribant a acords.

El presideix la direcció i la secretaria estén una acta de cada reunió. El Consell es reuneix cada 2 mesos. Les reunions es fan dins de l’horari lectiu (aquest curs els divendres de 15 a 16 ’30h) a la sala de mestres.

Abans de cada Consell, a la tutoria es treballen les propostes per tal de ser compartides i avaluades positivament per tot el grup-classe. De la mateixa manera, posteriorment a cada Consell, es llegeix l’acta per tal que el grup-classe sàpiga els temes que s’han tractat i els acords als quals s’ha arribat.

El consell de delegats està format per un infant  de cada classe, des de 1r a 6è. weatherking parts. També hi ha la figura del sotsdelegat a cada classe que té la funció de donar suport al delegat  i de substituir-lo en cas que aquest no pugui assistir a la reunió. La durada del càrrec és anual.

L’alumnat de P5 també hi participa en el Consell assistint tant els delegats com el sotsdelegats.