Família-escola

Un dels nostres objectius com a escola és ampliar la participació de les famílies en el funcionament de l’escola. Considerem la família com el principal agent educatiu i socialitzador d’un infant i, per tant, la seva presència a l’escola esdevé fonamental per tal d’establir línies educatives conjuntes.

Considerem les famílies com un recurs molt important per l’escola i, és per això, que plantegem la seva participació dins de les activitats lectives. És una línia de treball engegada el curs 16-17 i que volem anar ampliant i millorant cada curs.

Activitats:

• Curs de català inicial i B1

• Participació en l’elaboració de materials.

• Participació a les festes escolars.

• Consell de famílies.

• Participació en el projecte de llengua castellana a 5è de Primària.

COMUNICACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA

Des de l’inici del curs 17/18 van iniciar un nou mètode per agilitzar les comunicacions família-escola.

Fem servir l’aplicació per a telèfons TELEGRAM que és un sistema de comunicació instantània.

Feu clic aquí per llegir les instruccions per intal·lar-la al vostre telèfon.