Quota material escolar i sortides

QUOTA DE MATERIAL CURS 2023-2024

L’import de la quota de material escolar, per aprovació del Consell Escolar, serà d’un únic pagament:
⮚ INFANTIL i 1r de Primària : 50,00 €
⮚ 2n a 6è de Primària: 72 € (inclou el llibre d’activitats d’anglès que té un import de 22€)

☝ La quota de material del curs 23-24 són 80€ però queda reduïda degut al projecte d’ajuts per la tasca educativa que impulsa l’Ajuntament.
☝ Cal fer el pagament abans del 15 de setembre.

QUOTA DE SORTIDES I ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES DINS O FORA DEL CENTRE CURS 2023-2024

La quota de sortides, per aprovació del Consell Escolar, serà d’un únic pagament de 80€.
Podeu fer el pagament sencer o fraccionat en tres pagaments:

Setembre: 30€
Gener: 30€
Maig: 20€

ASPECTES A TENIR EN COMPTE:

● L’import de les sortides no es detalla atès que hi ha sortides pendents de concretar segons els projectes desenvolupats. Es parteix d’un
còmput global i a partir d’aquest les tutores contracten les sortides. Quan es fa la liquidació del pressupost queda exposat els diners entrants i els sortints.

● En cas que un infant no pugui venir a la sortida, sols es podrà retornar els diners de les sortides artístiques que es fan al municipi (audició música i teatre d’anglès) atès que la resta és paguen amb un còmput global.