Preinscripció curs 2018-2019

Benvolgudes famílies, amb la intenció de compartir el nostre projecte educatiu us convidem a assistir a una de les jornades de portes obertes.
Dimarts 27 febrer a les 17:30h
Dijous 15 de març a les 17:15h (canvi de data del 8 al 15 de març en previsió a la convocatòria de vaga del dia internacional de la dona)
Si us plau, reserveu data omplint el següent formulari

Visita al Centre Ocupacional

Els nens i nenes de l’espai d’ Emocions i Pensaments de cicle superior, hem anat al Centre Ocupacional Bogatell per compartir activitats amb els nostres amics i amigues.

Ordres de Sa majestat Carnestoltes

· El dimarts t’aixecaràs

i a l’escola sense canviar-te vindràs.

· El dimecres de Carnaval,

vine amb un cabell ben original.

· Dijous treballaràs

perquè amb roba del pare o la mare vindràs.

· El divendres et despertaràs

i en animal et convertiràs.

Projecte artístic a cicle mitjà

Aquest curs les nenes i els nens de Cicle Mitjà estan fent un projecte amb l’artista Mandy per esdevenir els protagonistes de les obres pictòriques que decoraran els murs exteriors de la tanca de l’Avinguda Bogatell i els del porxo del menjador.
Llegeix més»

Hora del Codi

L’escola organitza diferents sessions per donar a conèixer el llenguatge de programació.

CURSA DE LA DONA

L’Escola tornarà a participar a la CURSA DE LA DONA d’enguany!

Hem enviat un correu-e a totes les famílies, encara sou a temps d’apuntar-vos!

12 novembre 2017. Us esperem!