BENVINGUTS/DES AL NOU CURS ESCOLAR 2017/2018

L’inici del nou curs està a tocar. En aquest període de descans ens hem carregat les piles i ja estem desitjant retrobar-nos amb els vostres fills i filles.

Informacions que us volem donar a conèixer:

– El proper dimarts 12 de setembre tot l’alumnat començarà a les 9 del matí. L’alumnat d’infantil (P3 i P4) entrarà per la NOVA PORTA D’ENTRADA D’INFANTIL que està ubicada a la mateixa avinguda Bogatell gairebé a tocar amb c/Pamplona.

L’alumnat de P5 i de Primària entrarà per la seva porta d’Av Bogatell.

– En referència a les sortides, les famílies de P3, P4 i P5  recollireu als vostres fills i filles  a la seva aula. Les famílies d’educació Primària els recollireu a la porta d’Av Bogatell.

– Les tutores dels diferents nivells són:

P3 (A i B) –  Olga Martin i Nuri Vallés

P4 (A, B i C)  –  Gemma Cerezo, Barbara Hervella i Nuria Navarro

P5 (A i B)–  Laura Uriach i Esther Tomás.

1r (A i B)  –    Elena Andrés i Neus Suriñach

2n (A i B)  –  Maite Alvaro i Aurora Plana

3r (A i B)–   Anna Bel i Teresa Martinez

4t (A i B) –   Gemma Zaragoza i Nila Iglesias

(A i B) –  Aida Siguero i Esther Ribas

6è (A i B)  –   Alicia Pérez-Maldonado i Marta Colàs.

– Tenim una nova estructura de joc al pati de Primària, el mikado, i una cuineta al pati d’Infantil. Aquestes dues novetats formen part del projecte de Patis que va elaborar la Comissió d’Enriquiment de l’espai de joc del Consell Escolar.

De ben segur que serà un curs ple d’il.lusions i de nous reptes.

Equip docent