Aprenem a menjar millor

L’alumnat de 2n estem fent un projecte sobre cuina.

Hem fet dos tallers per aprendre a menjar millor:

Un a l’espai gastronòmic Roc 35  https://www.roc35.com/ca/ amb la xef Lara Petrella, on hem après a realitzar un esmorzar saludable amb granola, fruita, iogurt de cabra i arepes.

I un altre taller sobre la importància de les proteïnes vegetals, amb la dietista i nutricionista Gemma Hortet http://www.gemmahortet.com/

Hem après a fer hummus i hamburgueses de mill i remolatxa

Els pares i mares també han col·laborat amb diversos tallers

Setmana matemàtica

Aquests dies hem celebrat la setmana de la matemàtica. Hem fet varies activitats i algunes mares i pares voluntaris/es ens han ajudat a gaudir-ne encara més a les tardes.

Moltes gràcies a tots.

PREMI APRENEM EN XARXA (AEX)

El jurat del Premi Barcelona Innovació Educativa de l’Ajuntament de Barcelona, ha concedit al projecte “Aprenem en xarxa (AEX)” -del qual l’escola forma part-, el guardó a la millor iniciativa de millora de la pràctica educativa.

5è Congrés de Ciència

Benvolgudes famílies;

dimarts 22 de maig a les 10 del matí els alumnes de 1r assistiran al 5è Congrés de Ciència de Barcelona.

Podreu veure tota la jornada en directe.

Resultats campanya de donació de sang

Gràcies per venir @donarsang

Van participar 60 persones  finalment, i d’aquestes, 53 van poder donar sang. A més, per 28 dels participants era la primera vegada que donaven sang, una molt bona notícia!

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ!!

Hem superat el rècord de donacions a l’escola

Setmana del Cervell 2018

Enguany l’escola també té  l’oportunitat de rebre investigadors/es que ens apropen a aquest òrgan, amb les conferències:

El teu cervell, del desenvolupament a l’envelliment” a càrrec de la Sara Fernández i l’Elena Álvarez  (Departament de Biologia Cel·lular, Immunologia i Neurociències, UB)

Imaginacions neuronals: les coses que s’inventa el nostre cervell!” a càrrec del Jordi Costa Faidella (Institute of Neuroscience Department of Clinical Psychology and Psychobiology UB)

Dia de ioga

Gràcies a la M Àngels Espachs, mare de la Xenia de 6è, les nenes i els nens d’aquest curs han pogut gaudir d’aquesta pràctica nascuda a la Índia.

Visita al Centre Ocupacional

Els nens i nenes de l’espai d’ Emocions i Pensaments de cicle superior, hem anat al Centre Ocupacional Bogatell per compartir activitats amb els nostres amics i amigues.

Ordres de Sa majestat Carnestoltes

· El dimarts t’aixecaràs

i a l’escola sense canviar-te vindràs.

· El dimecres de Carnaval,

vine amb un cabell ben original.

· Dijous treballaràs

perquè amb roba del pare o la mare vindràs.

· El divendres et despertaràs

i en animal et convertiràs.

Projecte artístic a cicle mitjà

Aquest curs les nenes i els nens de Cicle Mitjà estan fent un projecte amb l’artista Mandy per esdevenir els protagonistes de les obres pictòriques que decoraran els murs exteriors de la tanca de l’Avinguda Bogatell i els del porxo del menjador.
Llegeix més»

Hora del Codi

L’escola organitza diferents sessions per donar a conèixer el llenguatge de programació.