Pàgina mare de les pàgines d’inici

MATRÍCULA CURS 20-21

El període del 13 al 17 de juliol es formalitzaran les matrícules de l’alumnat de nova incorporació que ha estat assignat a l’Institut Escola Coma-ruga.
Per a poder fer-ho seguint les indicacions d’Enducació i Salut, hem creat un calendari online, per on podreu agafar cità prèvia.
La… Llegeix més»

Benvolgudes i estimades famílies de l’escola Pla de Mar,
Avui és un dia estrany, avui ens toca dir adéu a una etapa important, gratificant i plena per a molts/es dels que hem format part d’aquesta escola.
Diem adéu a l’escola Pla de Mar, la nostra escola, una… Llegeix més»

Ens acomiadem del Pla de Mar

Les i els mestres d’aquest curs hem fet algunes reflexions sobre el que ha suposat el Pla de Mar per nosaltres.
Hem aconseguit ser un equip de mestres amb una mateixa mirada envers l’educació.
Amb el pas del temps, tots i cadascun dels professionals que han passat… Llegeix més»

Ens acomiadem del Pla de Mar

L’1 de setembre de 2007 vàrem rebre un edifici que havia d’acollir a las famílies i a la infància de la creixent zona de platges del Vendrell.
Érem mestres d’aquí i d’allà que assumíem un gran repte, sense saber de ben segur si podríem aconseguir l’èxit.
Hi… Llegeix més»

FAMÍLIES DE 6è

A partir del proper curs, tot l’alumnat de la ESO haurà de disposar d’un ordinador educatiu (chromebook) com a part del material obligatori de centre.
Hem gestionat des del centre latria de l’aparell i de l’empresa subministradora per a que tingueu un ordinadoramb una qualitat i… Llegeix més»

RETORN A LES AULES

Benvolgudes famílies,
Després de la declaració del Conseller d’Educació, el Sr. Josep Bargalló, us informem que les direccions dels centres públics d’educació infantil, primària i l’Institut Escola del Vendrell, ens estem reunint per tal de coordinar les actuacions, que durem a terme per a la… Llegeix més»

Vídeo per als nostres nens/es i famílies. Us trobem a faltar!

Els nostres millors desitjos:
Bon dia famílies!
Avui us fem arribar la proposta 10 i la darrera d’aquest seguit de propostes que us hem anat fent arribant aquestes dues setmanes.
Diem la darrera ja que al llarg de la setmana de vacances només us fem  recomanacions que… Llegeix més»

Jo em quedo a casa, diferents propostes i activitats

• El Departament d’Educació, la Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio col·laboren amb propostes per als alumnes:

• Aprofitem per deixar-vos aquí també les recomanacions i/o orientacions que hem enviat per correu electrònic per als nostres alumnes
  • Educació Infantil:

Recomanacions E.I