Pàgina mare de les pàgines d’inici

Ciutadella Ibèrica de Calafell

El passat 12 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO va visitar la Ciutadella Ibèrica de Calafell, un dels vestigis més importants de la cultura iber que tenim la sort de trobar molt a prop del nostre centre educatiu. Durant les últimes setmanes, a classe de socials,… Llegeix més»

Cursa solidària : #kmambsentit

El dia 14 de març es va realitzar la cursa solidària de #kmambsentit. L’acte va reunir més de 300 assistents de primària i secundària del IEComaruga, que van gaudir d’una jornada d’esport acompanyada de música i bon ambient.
La idea ha sorgit del projecte d’alternativa de… Llegeix més»

Servei comunitari a 3r d’ESO

Enguany, l’alumnat de 3r d’ESO ha fet el projecte de Servei Comunitari enfocat a la millora del Vendrell. Aquest curs, s’han fet tres projectes de servei comunitaris: “Amphibia”, dedicat a crear un ecosistema d’amfibis; “Joves Solidaris”, dedicat a la recollida de roba i d’aliments per… Llegeix més»

SORTIDA AL ROCÒDROM THE CRUX A 2N ESO

Els dies 6 i 7 de Març, l’alumnat de 2n d’ESO hem anat al rocòdrom ‘THE CRUX’, de Bellvei, a realitzar una sortida relacionada amb l’assignatura d’Educació Física. Allà hem pogut descobrir i practicar diferents modalitats d’escalada, com l’escalada en bloc i l’escalada amb corda.… Llegeix més»

SORTIDA AL PATI DELS OCELLS

Dimarts passat, 27 de febrer, els alumnes de 1º ESO van fer una sortida al Jardí dels Ocells a Vilafranca del Penedès.

Es tractava d’una excursió organitzada per les assignatures de Biologia i anglès.
El lloc era un aviari amb espècies dels cinc continents, on també hi… Llegeix més»

Cros escolar

El Cros Escolar és una iniciativa que pretén promoure l’activitat física entre els més joves. Es realitzen curses per diferents pobles de la comarca durant el cap de setmana. Els infants es poden apuntar a totes les curses o el mateix dia poden decidir participar-hi… Llegeix més»

Treballem l’organització a 1r d’ESO

Des de l’equip docent de tot el nivell de 1r d’ESO, es trasllada la necessitat de poder treballar l’anomenat i famós “aprendre a aprendre”, és a dir, les tècniques d’estudi i d’organització per fer front al seu recorregut educatiu.
Des de l’Institut Escola Coma-Ruga, treballem en… Llegeix més»