Ens acomiadem del Pla de Mar

L’1 de setembre de 2007 vàrem rebre un edifici que havia d’acollir a las famílies i a la infància de la creixent zona de platges del Vendrell.

Érem mestres d’aquí i d’allà que assumíem un gran repte, sense saber de ben segur si podríem aconseguir l’èxit.

Hi vàrem posar tot el nostre coneixement, la nostra experiència, la nostra sensibilitat, intuïció i esforç per a superar els entrebancs i, sobretot, molta il·lusió.

Volíem que l’escola fos un espai de trobada per a les famílies i per a l’alumnat, un lloc per créixer junts amb confiança, amb respecte a les diferències, amb la màxima participació i implicació de tota la comunitat educativa.

El nostre projecte educatiu ens duia cap a un treball en equip per arribar a donar resposta a cadascú com a individu i possibilitar el seu creixement i el seu procés d’ensenyament-aprenentatge en un ambient segur, confortable, enriquidor i coherent per a tothom.

La nostra gran tasca va requerir trencar amb metodologies més habituals, cercar pràctiques més innovadores, aprendre per compartir i treballar intentant aconseguir l’excel·lència per al nostre alumnat, alhora que readaptar-nos als canvis inherents que comporta una comunitat educativa pròpia de la nostra zona.

El primer equip directiu vàrem passar el testimoni per jubilació, després de 9 anys en aquesta gran tasca, i, ara que sembla que l’Escola Pla de Mar tanca portes, ens envaeix un sentiment de pèrdua que aviat es converteix en un d’esperança per el nou Institut-Escola.
L’esperit inicial i el projecte que ens ha acompanyat aquests 13 anys segur que guiarà la nova etapa.

Sabem que serà un repte difícil però estem refiades en la capacitat i l’extraordinària professionalitat dels nostres companys i companyes.

MOLTA SORT !!

Roser i Carme