Tancament de curs

Benvolgudes famílies de l’escola Pla de Mar,

Aquest curs no és ni de bon tros com tots els altres. L’acabem d’una manera que a principis d’any no hauríem imaginat mai. Un final de curs sense comiats, festa, representacions, jocs, orles, plors i somriures….  i sobretot sense poder compartir-ho amb tothom que hi forma part.

Tanquem una escola molt especial, que heu fet tots i totes amb la vostra presència i molta dedicació, aportant el millor de vosaltres, col·laborant sempre des de l’AMPA, o des de les comissions o des de dins les classes directament.

Ens heu confiat el més volgut de cada família, els vostres fills i filles i hem treballat sempre amb il·lusió i moltes ganes per fer  créixer el millor de cadascú.

La nostra escola se’ns converteix en un institut escola i això vol dir que aquesta escola tant estimada ja no hi serà, deixa de ser l’escola Pla de Mar. És per aquest fet que ens replantegem com pot ser un comiat amb tantes coses inesperades que ens han sobrevingut.

Per tal d’acomiadar el curs i l’escola Pla de Mar, que aquest any fa 13 anys, us demanem que penseu què ha significat l’Escola per a vosaltres. Busqueu la paraula que més s’hi escaigui i us feu una foto amb tota la família  i amb la paraula. Si voleu també pot ser un missatge curt, però que es  vegi bé a la fotografia. Aquesta foto formarà part d’un muntatge que penjarem a la Web de l’escola. Si algú prefereix fer un dibuix també serà inclòs al muntatge. Qui enviï una foto, dona el seu consentiment perquè sigui publicada a la web, és per això que si us sembla millor podeu enviar un dibuix.

També us demanem que escriviu un missatge sobre què us ha aportat l’escola. Un record, una activitat, un sentiment o una reflexió que esdevingui de la vostra experiència a l’escola.

Us enviem un vaixell per escriure-hi. Podeu editar la imatge, imprimir per escriure el missatge i fer una foto, dibuixar un vaixell igual per escriure i fotografiar… i si et va millor enviar només l’escrit (nosaltres farem el muntatge). El que farem amb els vaixells serà una sorpresa que anirem construint per més endavant. Esperar valdrà la pena!

El 23 de juny és la data límit per lliurar les fotos (o dibuixos) i el missatge.

Ens agradaria molt que hi participés tota la comunitat educativa.

Us animem a fer-ho!!

Equip de mestres