Ens acomiadem del Pla de Mar

Benvolgudes i estimades famílies de l’escola Pla de Mar,

Avui és un dia estrany, avui ens toca dir adéu a una etapa important, gratificant i plena per a molts/es dels que hem format part d’aquesta escola.
Diem adéu a l’escola Pla de Mar, la nostra escola, una gran família on hem crescut tots i totes, grans i petits. Ha estat una oportunitat personal i professional per a alumnes, mestres i també per a les famílies. Una escola amb nous reptes cada curs, acollidora, respectuosa i on la veu i la força de tota la comunitat educativa ha estat el motor del progrés i la innovació.

No volem tancar aquesta etapa sense agrair-vos la confiança que heu dipositat en tots els membres de l’equip docent, així com també a la resta d’equip que forma el Pla de Mar: conserge, menjador, personal PAS… etc.
La nostra il.lusio és pensar que hem acompanyat els cors i les ments de petits éssers que han crescut lliures i envoltats de totes aquelles oportunitats escaients per fer que la seva etapa d’infantil i primària hagi estat una etapa feliç, plena d’aventures i d’aprenentatges per a tota la vida.

També, una especial menció a l’AMPA, als voluntaris/es i a les comissions de famílies (comissió de festes, d’hort, de teatre, de pati…) que han treballat de valent per millorar l’escola i els serveis.

Ens agrada pensar que no és un adéu i prou… ens esperança saber que tornarem. Ara és el moment de reinventar-nos però guardant sempre la nostra essència.

Us hem preparat un vídeo del que ha significat el Pla de Mar per a tots i totes nosaltres:Vídeo de comiat de l’Escola Pla de Mar

Hem viscut un veritable somni, no despertem encara! Continuem somiant…