Material i quota pel curs 2020-2021 a l’Institut Escola Coma-ruga

Benvolgudes famílies,

Adjunt us trametem els llistats de material i la informació corresponent a la quota de material del curs 2020-2021 per l’Institut Escola Coma-ruga.

Relació de cursos segons comunitats:
(podeu fer click a l’enllaç per veure els documents)

P3, P4 i P5: Comunitat de Petits
1r, 2n i 3r: Comunitat de Mitjans
4t i 5è: Comunitat de Grans
6è i 1r ESO: Comunitat Senior. Al ser etapes educatives diferents trobareu un document per a cada curs.

En el cas que el vostre fill/a tingui una adaptació curricular (PI) poseu-vos en contacte amb el vostre tutor/a.

És possible que durant les properes setmanes, i fins i tot les vacances, us haguem de fer arribar alguna informació des d’aquest correu o el nou correu de l’Institut escola Coma-ruga e3013129@xtec.cat.

Encara no ens acomiadem, ja que tenim previst enviar-vos un detall que esperem que el rebeu amb la mateixa il·lusió amb la que l’estem preparant.

Fins aviat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *