A part de la feina de les diferents àrees, aquest és un espai molt important i és que el benestar emocional, l’organització familiar i l’acompanyament en aquests moments és més important que mai!
NOU!
- Conte de l’Ós Llaminer: sortida dels nens i nenes al carrer
- Coronavirus: normas para salir a la calle
- El virus malvado y los niños poderosos
- Un tal coronavirus
- Treballar les competències emocionals a casa
- Desconfinament progressiu dels nens: què podem esperar i com els podem acompanyar
- Kuma, què fem amb la tristesa?
- Coronavirus, criança positiva
- El dol i la mort en els contes: la mort dels avis
- Trastorns de l’aprenentatge de la lectoescriptura i confinament
- Orientacions alumnes TEA i famílies
- TDAH i confinament
ANTERIORS:
- LES EMOCIONS (vídeo fet per la nostra mestra de pedagogia terapèutica, la Laura Guerrero)
- Carta a les famílies
- Propostes tasques
- Horari visual (en pdf i en word)
- Horari visual 2
- Horari visual 3
- Taula per establir el temps que dedicarem a les pantalles
- Què és el coronavirus?
- La Rosa contra el virus
- Consells pràctics per a joves durant el confinament
- Orientacions per a un bon confinament
- CURTMETRATGE: La realitat del confinament amb una nena de 4 anys