RECURSOS PRIMÀRIA

GENERAL PRIMÀRIA

CICLE INICIAL

Hola famílies, us adjuntem més recursos per poder treballar aquests dies amb els vostres fills i filles a casa.

En primer lloc, us informem que de manera setmanal us anirem penjant unes propostes més concretes, amb activitats per treballar en llengua catalana, llengua castellana i matemàtiques (de moment). Aquestes propostes van destinades a un curs en concret, en aquest cas primer i segon.

En segon lloc, us hem afegit més recursos en línia, tant de matemàtiques, com de llengua catalana i castellana. També us hem adjuntat una sèrie de documents en pdf per poder treballar la comprensió lectora, tant en castellà com en català i també algunes activitats de matemàtiques. Alguns documents són generals per CI, altres són específics per primer o per segon (ja ho hem concretat).

Tot aquest material, tant les propostes setmanals com els documents en pdf, no cal que l’imprimiu. Si voleu, podeu, i us va millor per treballar-hi ho podeu fer, però no és necessari. Podeu llegir-los des de la pantalla i, en un full o  llibreta a part, escriure la resposta o fer l’exercici que ens planteja. Posem l’àrea en la que estem treballant, el nom de l’activitat i el número d’exercici o pregunta a respondre. No cal copiar tot el text, ni tot l’enunciat.

Esperem que tots i totes estigueu bé, malgrat les circumstàncies en les que ens trobem. Us enviem una abraçada molt gran.

Les mestres de CI

NOVES PROPOSTES: Setmana del 30 de març al 13 d’abril

PROPOSTES 1r: .

PROPOSTES 2n:

RECURSOS NOUS:

CICLE MITJÀ

NOVES PROPOSTES: Quinzena del 30 de març al 13 d’abril

CICLE SUPERIOR

NOVES PROPOSTES: Quinzena del 30 de març al 13 d’abril

ALTRES RECURSOS:

• Comprensió lectora 1 CS (material creat per les mestres i destinat als alumnes de 5è i 6è )
  • Comprensió lectora 2 i expressió escrita CS (material creat per les mestres i destinat als alumnes de 5è i 6è )