Bon estiu!!!!

BON ESTIU!!!!

US ESPEREM EL 12 DE SETEMBRE!

Fem balanç

Aquest curs s’han publicat 173 articles, una mitjana de 15 articles per mes!!!!
52 comentaris vostres! Moltes gràcies, ens agrada saber la vostra opinió.
Esperem haver aconseguit el nostre objectiu: compartir amb vosaltres el que vivim a l’escola amb els  vostres fills i filles i ajudar a l’alumnat  més petit a explicar-vos el que han après, el que han descobert, el que han viscut….
Us esperem el proper curs!

NO US OBLIDEM

Aquest curs, hem continuat parlant de la situació dels refugiats, juntament amb les altres escoles del districte.

Tots els nens i nenes de 5è, vam preparar una instal.lació amb cartells i sabates. En els cartells  hi havia escrit “no us oblidem”  un lema que vol dir que no oblidem els refugiats, que pateixen i moren de gana. Les sabates eren per les dels refugiats que caminen tant que es queden sense sabates i no es poden protegir del terra.Recordem el lema “NO US OBLIDEM” ni ara, ni mai, sempre fins que acabi la guerra, sempre els recordarem.

JORNADA OLÍMPICA

Com a cloenda del projecte dels jocs olímpics, tot el cicle inicial va participar en una jornada d’inauguració d’olimpiades, en la qual l’alumnat va explicar els trets més importants d’uns jocs olímpics, també va jugar a algunes modalitats olímpiques i finalment, van gaudir d’un lliurament de medalles. Ha estat una tarda molt agradable, en la que hem gaudit de la col·laboració i de la presència de moltes famílies que ens han pogut acompanyar.

Un dels moments més emocionants va ser l’encesa del peveter, amb l’encert total del nostre llançador GetaRebollo. No us el perdeu.

FESTA D’AVIS I ÀVIES (P5)

ELS INFANTS DE P5 VAM CONVIDAR ALS NOSTRES AVIS I ÀVIES A L’ESCOLA.

VA SER UNA FESTA MOLT BONICA, ALGUNES ÀVIES VAN PARTICIPAR EXPLICANT CONTES I ENSENYANT-NOS UNA CANÇÓ I NOSALTRES VAM CANTAR “QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL” ACOMPANYATS PELS PARES MÚSICS DE LA CLASSE. DESPRÉS VAM COMPARTIR UN BERENAR.

MOLTES GRÀCIES PER HAVER VINGUT AVIS I ÀVIES!!!

WINTER OLIMPIC GAMES 2nd grade

Dear families, last Thursday 24th May we had a Videoconference with some students in Hong Kong. We shared our projects. We had a great time together and here you can have a look at it. Hope you enjoy it!!

At some point of the Videoconference we had some technical problems. For that reason, we have recorded our project and we have sent it to them. Enjoy it!!

Sant Jordi 2018

Us convidem el dilluns 23 d’abril a compartir amb  nosaltres la Diada de Sant Jordi.

Ja ho tenim tot preparat:
. Teatre a càrrec dels nens i nenes de tercer.
. Presentació dels treballs de parvulari i  cicle inicial.
. Proclamació dels finalistes dels Jocs Florals.
. Venda de pastissos… Llegeix més»

V Marató de lectura de les escoles de Sarrià-Sant Gervasi

Divendres 13 d’abril de 2018

Les places de Sarrià s’omplen de llibres i de nois i noies que llegeixen en veu alta i gaudeixen d’activitats entorn la lectura. Amb aquesta activitat culmina el treball del seminari de biblioteques escolars que, amb el suport del districte, s’impulsa per cinquè any consecutiu.

ATENCIÓ!!!!
Aquestes activitats, on hi participa l’alumnat de tercer, queden ajornades degut a la previsió meteorològica.

From Barcelona to Finland

These videos have been done by children in 4 th course.  They are talking about our school. Do you want to discover that we do in the morning?…or do you prefer to see what we do at the midday? Ok! We invite you that you… Llegeix més»

ATENCIÓ FAMÍLIES DE SEGON: EL 17 D’ABRIL ARRIBA EL DANSA ARA

El proper dia 17 d’abril, l’alumnat de segon curs anirà al Palau Sant Jordi a fer l’activitat del DANSA ARA. Es tracta d’una activitat d’aprenentatge d’habilitats rítmiques i artístiques en què l’alumnat de segon de primària treballa una sèrie de danses contemporànies. Aquestes danses s’han anat practicant a les àrees de música i d’educació física.

Us fem arribar l’enllaç que ens ha fet arribar l’organització per a les famílies, de manera que pogueu assistir a veures els vostres fills i filles.

FAMÍLIES DANSA ARA 2018