unio logos

Clica a sobre la imatge per a veure la informació sobre el Fons social Europeu

Nouvinguts als Castellers de Salt

A Salt, la colla castellera dels Marrecs fa tallers on ensenyen a fer castells als nouvinguts. L’any passat es va fer una prova pilot en diverses poblacions amb un alt índex d’immigració, i gràcies a la bona acollida que va tenir, aquest any s’ha estès a més pobles.

Participació a l’EXPOJOVE 2018

El centre CFA Bernardes va convidar els alumnes que aquest curs acaben el GES2 i també els alumnes de CAM a assistir el passat divendres 13 d’abril a la nova edició d’ExpoJove 2018 que va tenir lloc al Palau de Fires de Girona des l’11 al 14 d’abril del 2018. L’Expojove és l’escenari per excel·lència de la formació i l’ocupació juvenil de Girona que persegueix un objectiu únic i fonamental: orientar als joves en la presa de decisions de cara a la seva formació i al seu futur laboral. Així mateix el saló també estava enfocat a pares i professionals de l’educació interessats en actualitzar-se en temes d’ensenyament, sortides professionals i xarxes socials.
Des de les tutories es van convocar els alumnes a les 9.30hores davant l’entrada principal del Palau de Fires ja que s’havia sol·licitat a les 10.00 hores una xerrada informativa sobre “I després de l’ESO, què?” amb els tècnics de joventut del Consell Comarcal del Gironès. I un cop es va acabar la xerrada els alumnes i docents van seguir l’itinerari recomanat a la xerrada segons si els alumnes estaven interessats en els cicles formatius, estudis superiors, idiomes, acadèmies, serveis i institucions.

Atenció!!

El proper dia 21 de Desembre per motiu de les eleccions al Parlament de Catalunya, el Departament de Ensenyament ha declarat dia no lectiu i per tant l’escola romandrà tancada.

Participació a LES VEUS DE SALT

El dijous 14 de desembre a les 8h del vespre al Canal Centre d’Arts Escèniques tindrà lloc el Recital de Poemes amb Interludis Musicals: LES VEUS DE SALT.

Es llegiran poemes de llengües diverses en la seva versió original i en la traducció al català i poemes catalans traduïts a altres llengües.

L’acte serà presentat pel periodista i escriptor Rafel Nadal i els interludis musicals aniran a càrrec de Tom Hagan.

Càritas Salt, el Consorci per a la Normalització Lingüística i l’Escola d’Adults Les Bernardes unim esforços en aquest acte de reconeixement mutu a les diferents cultures i llengües que conviuen Salt.

Vaga general del 8 i 9 de Novembre

Davant l’aprovació de l’article 155 i la pèrdua total d’autogovern que significa la seva aplicació (cessant el Govern, empresonant-lo i impedint la presa de decisions d’unes institucions elegides pel poble català), alguns mestres de l’escola d’adults Cfa Les Bernardes han decidit afegir-se a la convocatòria… Llegeix més»

Presentació del llibre “El retorn dels Bassat” de Vicenç Villatoro.

El passat divendres 22 de setembre del 2017 els grups de GES1 vespre i GES2 vespre (20 alumnes aproximadament) van assistir a la presentació del llibre El retorn dels Bassat de Vicenç Villatoroa la Biblioteca Lu Bohigas (Salt).
L’autor ens va convidar a acompanyar-lo, al llarg dels segles XIX i XX, en el periple de les dues branques de la família Bassat Coen fins la seva arribada (i retorn, en el cas dels Bassat) a Espanya. En companyia de l’autor vam visitar bona part d’Europa, i vam recordar alguns episodis de la història recent del continent a partir de les vivències dels diferents membres de la nissaga.
(Font: www.periodic.ad)

Informació del CFA Les Bernardes

DESCONVOCADA vaga general 4-13 octubre 2017
Avui 4 d’octubre, després de la jornada d’aturada  d’ahir en protesta per la repressió i les incerteses que ha patit el conjunt dels ciutadans, reprenem l’activitat educativa.

Aturada del Cfa Les Bernardes de Salt

Davant la convocatòria d’aturada de país per demà dia 3 d’octubre, us comuniquem:

• Que el CFA Les Bernardes de Salt ens adherim a aquesta convocatòria, en protesta per la repressió i les incerteses que han patit el conjunt de ciutadans i per la possible vulneració de drets fonamentals i socio-econòmics que es puguin produir els propers dies.
  • El professorat del CFA Les Bernardes s’hi adhereix i és per això que us informem de la impossibilitat d’atendre amb normalitat el servei educatiu.
  • A través d’aquest mateix web un informarem de la possible adhesió del professorat a noves jornades de vaga a partir del 4 d’octubre.
Atentament
La direcc