Visita a la biblioteca de Salt

Avui, dilluns 12 de febrer de 2024, amb els alumnes de GES 2 matí hem anat a la biblioteca Iu Bohigas de
Salt. Anteriorment anomenada Biblioteca Jaume Ministral i Masià, és una biblioteca pública, de titularitat
municipal, ubicada al carrer Sant Antoni,1 de Salt i integrada en el sistema de lectura pública de
Catalunya des del 1979.
Un dels seus bibliotecaris, en Miquel, ens ha obert les portes (tot i que els dilluns al matí està tancat al
públic) ens ha explicat amb tota mena de detall, les diferents apartats, seccions, continguts i propostes que
ens ofereix aquesta biblioteca.
Ha estat una proposta molt interessant i un espai molt útil per a l’estudi, la recerca i l’esbarjo de tots els
nostres estudiants. A més, totalment gratuïta i amb unes instal·lacions magnífiques.

Temporada Alta a l’Aula

El passat dilluns els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de gaudir de l’obra “La falca” de la companyia La Nave Va.

Quan alguna cosa trontolla, podem posar-hi una falca i intentar seguir com si res. Però això no arregla el problema. L’Alan té catorze anys, i a la seva família li costa d’entendre què li està passant. Fins que arriba a una situació límit, i tant ell com el seu entorn hauran d’aprendre a fer alguna cosa diferent per evitar que es torni a repetir.

Visita al museu de l’aigua FI3

El passat dimarts els alumnes Formació Instrumental 3, a l’hora de llengua castellana, vam anar a visitar el museu de l’aigua de Salt. La visita va ser molt interessant i vam poder observar tot allò que vam treballar a classe i vam aprendre moltes curiositats… Llegeix més»

Curs monogràfic de La Història de Catalunya en quatre lliçons.

Els nostres alumnes de CAM han iniciat el curs monogràfic al Museu de l’Aigua de Salt de la Història de Catalunya en quatre lliçons impartit de forma magistral pel professor Joan Olòriz Serra.

Les sessions seran els dies

• 23 de març: Les Arrels i el naixement d’una nació
  • 30 de març: De la perifèria de l’Imperi a la revolució industrial. Vapor i nació.
  • 13 d’abril: Els anys elèctrics. Monarquia i república
  • 20 d’abril: Desfeta i represa. Retrat de la Catalunya Contemporània.