1. Montserrat Fontellas Gómez

hola mitjans petits 2!
    Sóc la Coco la mare de la Rita i d’en Nil Serra. Em va agradar molt el teatre “Sopa de pedres”!! Era un conte que els germans de la Rita escoltaven molt quan eren petits perquè el teníem a un CD amb cançons i contes d’en Xesco Boix. Si podeu escolteu-lo perquè us agradarà molt!!

2. Montserrat Fontellas Gómez

Hola, sóc la Coco la mare de la Rita!
    Em va agradar molt el teatre que vau fer de Sopa de pedres, els germans de la Rita l’escoltaven molt de petits perquè el tenien en un CD d’en Xesco Boix que esplicava contes i cançons. Si podeu escolteu-lo que us agradarà molt!