Pinyes

Us agrada?? A nosaltres molt… I ara us explicarem com ho hem fet i per a què…

Quan quedava poc per les vacances de Nadal vam començar a preparar-ho.

Vam agafar unes pinyes que havíem recollit ja fa molts dies al bosc de l’escola i cadascú les va pintar amb el color que havia triat. Després vam llençar purpurina per sobre i les vam fer rodar, i així de boniques van quedar!!

Això ho vam repetir un altre dia, amb pinyes que van portar els infants i que havien recollit amb les seves famílies.

Un altre dia vam pintar la branca de color blanc. Un cop que vam acabar, i ja que hi érem, vam continuar pintant amb el color blanc sobre cartolina negra, amb el pincell, amb els dits i amb tota la mà… Vam continuar explorant amb la pintura fins que tota la cartolina va quedar blanca, i les mans també!!!

Mireu com van quedar!!

13 14 15 16 17

Un altre dia, la Laura va posar un cordill a les pinyes i les vam penjar a la branca…Bonic, oi??

18 1920 21

Durant tot el curs, nens i nenes del grup de grans i mitjans grans s’han organitzat per venir a jugar i cuidar-nos a l’hora del seu pati. Així que l’últim dia de l’escola, vam decidir que els hi volíem fer un detallet i els vi vam regalar una pinya a cadascú. Aquí teniu les fotos!!!

1. Miriam i Marc

Les pinyes decorades són molt boniques i tot el procés aconseguir-les preciós, el reportatge fotogràfic xulíssim i les fotos amb la classe dels grans entranyables, Gràcies!!