ENGLISH DAY 2016

Dimecres vam celebrar a l’escola la vuitena edició de l’ENGLISH DAY. Va ser un dia fantàstic gràcies als alumnes de 6è que van col·laborar en la dinamització de les proves i per descomptat gràcies a les English teachers que ho van fer possible.

LA PARADETA SOLIDÀRIA

FELICITATS A LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA PROVENÇALS I ESPECIALMENT ALS ALUMNES DE 4T!!!
Gràcies a la iniciativa que va sorgir dels alumnes i mestres de quart i amb el neguit de fer quelcom per millorar la vida dels refugiats divendres 22 d’abril els alumnes de… Llegeix més»

SERVEI D’ACOLLIDA MATINAL

El servei d’acollida amplia el seu horari d’entrada d’alumnes. A partir d’ara la porta romandrà oberta de 8.00 h a 8.45 h. A partir d’aquesta hora, i fins a les 8.55 h, es pot trucar al timbre i la conserge obrirà.

JORNADA DE PORTES OBERTES

Portes Obertes Curs 16-17

• Dimarts, 8 de març a les 9:15 hores
  • Dimecres, 9 de març a les 15:15 hores

Per motius d’aforament cal inscriure’s al telèfon 93 308 63 96.

Aquesta reunió és només pels adults, per tant, es prega la no assistència dels seus fills o filles.