PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA

¡Nota important!
Com estableix el decret d’admissió 11/2021 de 16 de febrer, els centres educatius no podem informar de la quantitat de sol·licituds que estem rebent o hem rebut durant el procés de preinscripció (article 6.2 de la secció 3 relativa a transparència i informació del procediment).

OFERTA INICIAL DE PLACES

Capsa TEI

Aquesta setmana l’alumnat de tercer i cinquè han compartit els seus objectes que més els identifiquen, s’han conegut un xic més i han gaudit d’un espai acollidor.

ELS CAMINS, LES LLETRES I ELS NÚMEROS: ELS TALLERS A I5

Al cicle d’educació infantil treballem amb diferents metodologies i ajudant-nos de diversos models organitzatius. Mitjançant el tipus d’organització dels tallers aprofundim en el desenvolupament de la grafomotricitat (Taller dels camins), el reconeixement i l’ús del llenguatge matemàtic (Taller dels números) i l’aproximació al procés d’aprenentatge… Llegeix més»

Carnaval al Cicle Inicial!

Durant la setmana de Carnaval, l’alumnat de Cicle Inicial ha gaudit molt amb les disfresses. Dilluns va arribar el Rei Carnestoltes, dimarts amb una capa es van presentar, dimecres amb uns mitjons ben divertits per fora dels pantalons, dijous directament del llit a l’escola i divendres la disfressa lliure! També vam celebrar dijous gras i vam acabar la setmana amb una bona festa a la pista!

Fins l’any vinent Carnestoltes!

Fem un telenotícies

Aquests dies, l’alumnat de 5è ens hem endinsat en el gènere periodístic a través de diverses activitats.
Hem treballat l’estructura de les notícies, hem aprés a interpretar-les i ens hem especialitzat en diferents temes sobre salut, educació, medi ambient i feminisme. Aquestes qüestions ens han interessat… Llegeix més»

Sortida Museu Picasso

Els nens i nenes de 2n estem treballant l’artista Pablo Ruiz Picasso. A classe hem consultat llibres d’aquest artista i hem après moltes coses de la seva vida i de com aquesta es veia reflectida en les seves obres. Fa uns dies vam anar a visitar el Museu Picasso de Barcelona. Ens van fer una visita guiada pel museu i vam parar a observar i dialogar sobre alguns dels seus quadres. Després vam tenir l’oportunitat de fer nosaltres mateixos la nostra pròpia creació, utilitzant cada grup diferents tècniques. Va ser un matí molt interessant ja que vam aprendre moltes coses!

Relats ocults a Can framis!

L’alumnat de primer va començar el segon trimestre visitant el museu Can Framis i descobrint 4 obres  ben diferents. Tot el que hi ha representat en els quadres ens convida a descobrir curiositats i anècdotes de la vida de l’artista.