CLOENDA JORNADES CULTURALS

Dijous a la tarda vam fer la cloenda de les Jornades Culturals. Ens vam trobar tots al pati i vam fer una petita exhibició d’algun dels tallers fets durant aquesta setmana. Per concloure vam menjar la macedònia que ens havien preparat els alumnes de 6è.

CARNESTOLTES 2017

A l’escola Provençals ja ha arribat el Rei Carnestoltes i ens ha deixat un munt de manaments que hem de complir durant la setmana. Si voleu veure les fotos, entreu a la notícia.

SSSPLAU

L’escola aquest any participa en el programa Sssplau dins del marc d’escoles + sostenibles.
Divendres van venir a fer un taller. Van participar tres alumnes de cada classe dels grups de 4t, 5è i 6è. Vam fer una part teòrica i una pràctica, vam mesurar la… Llegeix més»

SETMANA DEL PATINET

En el marc del camí escolar inaugurem la setmana del patinet, l’escola “es posa les rodes”. Durant aquesta setmana cada cicle té assignat un dia per poder venir en patinet i l’hauran d’aparcar en una zona habilitada al pati.
L’organització serà:

EL CAMÍ ESCOLAR COMENÇA A ROTLLAR!!!

El projecte de camí escolar que vam començar el curs anterior passa a l’acció. Entre les activitats i iniciatives que farem a l’escola durant aquest curs, l’Ajuntament de Barcelona ens arregla els parterres de davant de l’escola per fer un camí més agradable per venir a… Llegeix més»