ENGLISH DAY

Acabem una setmana plena d’activitats en anglès i especialment avui amb el tradicional l’ENGLISH DAY!!! Un gran agraïment a les mestres d’anglès i també als alumnes de 6è.

CLOENDA JORNADES CULTURALS

Dijous a la tarda vam fer la cloenda de les Jornades Culturals. Ens vam trobar tots al pati i vam fer una petita exhibició d’algun dels tallers fets durant aquesta setmana. Per concloure vam menjar la macedònia que ens havien preparat els alumnes de 6è.

CARNESTOLTES 2017

A l’escola Provençals ja ha arribat el Rei Carnestoltes i ens ha deixat un munt de manaments que hem de complir durant la setmana. Si voleu veure les fotos, entreu a la notícia.

SSSPLAU

L’escola aquest any participa en el programa Sssplau dins del marc d’escoles + sostenibles.
Divendres van venir a fer un taller. Van participar tres alumnes de cada classe dels grups de 4t, 5è i 6è. Vam fer una part teòrica i una pràctica, vam mesurar la… Llegeix més»