CARNESTOLTES 2017

A l’escola Provençals ja ha arribat el Rei Carnestoltes i ens ha deixat un munt de manaments que hem de complir durant la setmana. Si voleu veure les fotos, entreu a la notícia.

SSSPLAU

L’escola aquest any participa en el programa Sssplau dins del marc d’escoles + sostenibles.
Divendres van venir a fer un taller. Van participar tres alumnes de cada classe dels grups de 4t, 5è i 6è. Vam fer una part teòrica i una pràctica, vam mesurar la… Llegeix més»

SETMANA DEL PATINET

En el marc del camí escolar inaugurem la setmana del patinet, l’escola “es posa les rodes”. Durant aquesta setmana cada cicle té assignat un dia per poder venir en patinet i l’hauran d’aparcar en una zona habilitada al pati.
L’organització serà:

EL CAMÍ ESCOLAR COMENÇA A ROTLLAR!!!

El projecte de camí escolar que vam començar el curs anterior passa a l’acció. Entre les activitats i iniciatives que farem a l’escola durant aquest curs, l’Ajuntament de Barcelona ens arregla els parterres de davant de l’escola per fer un camí més agradable per venir a… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA

Avui divendres 28 d’octubre els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial farem tallers al matí. A la tarda tots els nens, nenes i mestres de l’escola celebrarem plegats La Castanyada al pati, ballarem i menjarem castanyes!!!
Feliç Castanyada a tothom!!!