PREMIS CANGUR 2017

El dilluns 29 de maig es va celebrar al Teatre Poliorama de Barcelona, el lliurament dels premis CANGUR 2017 de matemàtiques.

Volem felicitar Gael García i Adrià Hesse de 6è A i B respectivament, perquè van guanyar el primer premi de sisè dels 13.393 participants de sisè de tota Catalunya.

També fem extensiva la felicitació a Marc Rozas de 6è A, amb menció honorífica, per formar part de l’1% d’alumnat amb millor puntuació.

Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Moltes felicitats a tots i un agraïment també a l’entusiasme i dedicació de Fina Munté, responsable de l’àrea de matemàtiques de sisè.

Fotografies de Ferran Prats.

Slidely Slideshow