INAUGURACIÓ DEL PATI

L’últim dia del 2n trimestre ha estat molt emocionant perquè ha vingut l’alcalde i juntament amb la directora i l’alumne més gran i l’alumna més petita de l’escola s’ha pogut fer la inauguració del pati.

Després de l’espera, per fi hem pogut inaugurar el pati!

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-19

La resolució per a la preinscripció del curs 2018-2019 està en tràmit de publicació al DOGC.
Els terminis de presentació de sol·licituds previstos són els següents:
– Del 13 al 24 d’abril, per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.
HORARI D’ATENCIÓ A LES… Llegeix més»

EL CARNAVAL MUSICAL

Aquí teniu totes les fotos i vídeos de la GRAN DESFILADA DEL CARNAVAL MUSICAL  que tots els alumnes de l’escola vam fer el divendres 9 de febrer a la plaça de l’església (cliqueu la imatge per veure totes les fotos i vídeos).

Projecte del curs 2017-18: LA MÚSICA

Benvolgudes famílies aquest curs treballarem de forma transversal el Projecte de la Música.
Cada aula s’encarrega de treballar un estil musical diferent i com podeu veure ja hem decorat les nostres portes: