PARLEM D’INTERNET SEGURA

El dia 6 de febrer va ser el dia d’Internet Segura. L’objectiu d’aquesta celebració és conscienciar la societat de la necessitat de gaudir d’una internet més segura i millor per a tots, sobretot els infants i joves. És per aquest motiu que, a l’escola, hem proposat unes activitats per jugar, parlar i debatre sobre temes importants com la importància de protegir les nostres dades personals, la quantitat d’hores que passem davant de l’ordinador o la tauleta i quines contrasenyes són més segures entre altres. Hem proposat activitats ala alumnes de 1r a 6è, adaptades a les diferents edats. Cliqueu la imatge i trobareu fotografies per a què us feu una idea.

Portes Obertes 23-24

Formulari d’inscripció a les Portes obertes

Benvolgudes famílies

Us convidem a les portes obertes d’aquest 23 de febrer. Per poder fer una bona  previsió us demanem que respongueu aquest formulari.
Gràcies pel vostre temps.
Us hi esperem!